Creatief Festival

Organiseer een creatieve dag!

Creatief Festival 1

20 - 500+ personen

Mogelijk door heel Nederland

Op eigen of één van onze locaties

Geheel verzorgd of coproductie

Met passende catering, muziek en entertainment

Of gecombineerd met inhoudelijk programma

Organiseer een creatieve dag voor het hele team!

Zijn jullie toe aan personeelsfeest of hebben jullie iets bijzonders te vieren? Een Creatief Festival is dé oplossing! Tijdens het festival kunnen jullie stilstaan bij behaalde successen of vooruitblikken op de komende periode. Het moment om allemaal weer eens bij elkaar te komen of elkaar juist beter te leren kennen.

Samen met ons stel jij het ideale Creatieve Festival samen. Naar aanleiding van dit gesprek gaan wij er voor zorgen om jullie een onvergetelijke dag te bezorgen!

We werken door heel Nederland samen met meer dan 100 horeca en eventlocaties door heel Nederland.

Meer informatie?

De volgende bedrijven gingen jullie voor

Universiteit Utrecht
Rabobank logo
Landelijke Dienstencentrum voor de Rechtspraak
Uwv
Vodafone

Bouwstenen voor jullie Creatieve Festival

Creatieve workshop

De invulling van jullie Creatieve Festival is afhankelijk van jullie doelstelling, publiek, verwachtingen en budget. We geloven echter dat elk geslaagd event een aantal op elkaar afgestemde bouwstenen nodig heeft:


  1. Locatie
  2. Drankjes
  3. Hapjes & Snacks
  4. Diner
  5. Muziek
  6. Belangrijke details

De mogelijkheden per bouwsteen zijn eindeloos, we geven graag toelichting en inspiratie.

Direct met ons sparren?

Programma

Proost Creatief Festival

Je kan je Creatieve Festival meerdere invullingen geven. Je kan kiezen voor een Creatief Festival waarbij je personeel, relaties en klanten uitnodigt. Bij het festival is het naast eten, drinken en muziek ook mogelijk om één of meerdere activiteiten te doen. Voor een Creatief Festival is het ook mogelijk om Mix & Match te doen met de activiteiten. Hierdoor heeft hebben de gasten meer om uit te kiezen.


Het is een goed moment om iedereen weer eens naar kantoor te halen en de goede voornemens te bespreken. We helpen je graag om je programma - of het nu inhoudelijk is of feestelijk - samen te stellen.

Locatie

Wij hebben een database van meer dan 80 verschillende horeca en eventlocaties door heel Nederland waar we mee samenwerken. Het Creatieve Festival komt het beste uit de verf op een locatie op of dichtbij het strand. Wij zullen een locatie zoeken die zo dicht mogelijk bij jullie bedrijf zit!

Locatie en programma afstemmen?

Drankjes

Wijnproeverij Creatief Festival

Uiteraard zorgen we dat er een basis assortiment drank (bier, fris, wijn) beschikbaar is. Ook op een Creatief Festival mag de champagne natuurlijk niet ontbreken om te proosten. Daarnaast zijn er nog vele verschillende opties om jullie borrel extra aan te kleden.


Wat te denken van een cocktailbar of -fiets! Eventueel gecombineerd met een cocktailworkshop, of een lekkere wijnproeverij. Uiteraard hoort er bij een zomers feest ook een zomerse smoothie!

Diner

Diner

Op zoek naar meer uitgebreide catering of een avondvullend diner? Hiervoor hebben we verschillende smakelijke opties beschikbaar. Van vlees tot vegan en van informeel tot klassiek.


Denk bijvoorbeeld aan een festival setting met foodtrucks of een BBQ Grilmaster. Of een klassiek, maar verrassend 3 gangendiner.


Uiteraard stemmen we de catering af op het thema en de aanwezigen. Dieetwensen? Geen probleem.

Meer inspiratie?

Muziek

Band Optreden

De voetjes mogen van de vloer op een knallend Creatief Festival. Wellicht bestaat jullie locatie wel uit verschillende zalen en kun verschillende muziekgenres aanbieden. Maar ook een goede DJ of Coverband kan iedereen in beweging krijgen.


Wil je wat rustigere sfeer of ben je op zoek naar achtergrond muziek dan kun je kiezen voor een kleiner akoestisch gezelschap. Of gaan jullie toch voor die bekende spetterende act?

Belangrijke details

Selfie Creatief Festival

De devil is in the detail. En dat klopt. De extra details zijn eindeloos. Maak je geen zorgen, deze gaan we gezamenlijk bespreken zodra de grote lijnen van jullie borrel of event staan.


We hebben dan goed beeld van budget en hoeveel ruimte er nog is voor leuke extra's of toevoegingen. En ook hierin kunnen dan verschillende keuzes gemaakt worden. Een uitgebreide videoreportage, kies je toch voor één of meerdere fotografen of laat je alle aanwezigen zelf foto's maken en delen via een speciale app?


Uiteraard zijn er ook een aantal randvoorwaarden die geregeld moeten worden. Denk aan uitnodigingen of inrichten van de ontvangst en garderobe. Dit wordt allemaal voor jullie geregeld!

Sparren over jullie borrel?

Onze Werkwijze

Feest Creatief

Het is mogelijk om jullie Creatieve Festival geheel of gedeeltelijk aan ons uit te besteden. In beide gevallen volgen we onze beproefde werkwijze die bestaat uit 6 stappen:


  1. Kennismaking en inventariseren wensen
  2. Uitwerken 2 tot 3 concepten
  3. Gedetailleerde offerte gekozen concept
  4. Planning en Afstemming
  5. Uitvoering event
  6. Nagenieten en evaluatie

Over PUB Events

Creatief Evenementenbureau

PUB Events is een creatief evenementenbureau dat staat voor het verbinden van creativiteit, horeca en bedrijven. We organiseren bedrijfsuitjes en zakelijke events met een feestelijk karakter.


Naast een creatief evenementenbureau zijn we een familie van merken. ArtPub, QuizPub, OutdoorPub en FEMZ opereren op basis van dezelfde kernwaarden en bieden in samenwerking met professionals in hun eigen vakgebied een breed aanbod aan activiteiten.


We kunnen jullie op deze manier volledig ontzorgen. Locatie, catering, sprekers, entertainment, workshops en activiteiten kunnen voor jullie worden georganiseerd. We opereren vanuit dezelfde missie: Mensen verbinden door creëren van gezamenlijke herinneringen.

Meer weten over onze werkwijze?

Unieke PUB Garantie

PUB Events Garantie

We bieden op al onze events een PUB (Perfecte & Unieke Beleving) - garantie. Wij garanderen:


  1. Professionele organisatie en begeleiding
  2. Gezellige locaties
  3. Afspraak is afspraak, geen verborgen kosten
  4. Passend event voor jullie bedrijf of groep
  5. Ruimte voor teambuilding en verbinding
  6. Jullie plezier staat centraal
  7. Niet goed, geld terug

We staan voor je klaar

Event team

Maak kennis met ons team en bespreek je wensen.