Helpdesk

Hulp nodig? Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen.

Hoe lang duurt de schilderworkshop?

De meeste workshops duren twee uur. Bij de agenda staat de tijd aangegeven, per schilderij en locatie. De XL workshops zijn langer en duren drie uur.

Moet ik mijn ticket meenemen?

Als je een ticket hebt gekocht, komt je naam op de deelnemerslijst. Bij binnenkomst zullen we je naam checken. Je hoeft daarom geen ticket mee te nemen.

Ik kan niet komen, wat nu?

Als je niet kan komen, dan kan je in de agenda een andere workshop uitkiezen. Stuur dan ruim van te voren een mailtje naar info@artpub.nl.
 Afmeldingen zullen minimaal 48 uur voor de gereserveerde workshop doorgeven moeten worden. Afmeldingen binnen 48 uur voor de gereserveerde workshop kunnen niet terugbetaald of verschoven worden. Je kan dan wel iemand anders in jouw plaats laten gaan. Laat deze persoon jouw naam doorgeven bij aankomst op de locatie van de workshop.

Kan ik een workshop als cadeau aan een ander geven?

Ja, dat kan, we hebben cadeaubonnen. Je kan kiezen uit een aantal verschillende bedragen.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Via mail, Facebook, telefoon: op de contactpagina vind je alle informatie die je nodig hebt.

Wanneer is mijn boeking definitief?

Zodra er vanuit jullie schriftelijk akkoord is gegeven op de offerte.

Kan ik als ik geboekt heb en/of na bevestiging nog het aantal deelnemers wijzigen?

Je kunt nog tot 14 dagen voor aanvang van de activiteit kosteloos wijzigingen doorgeven in het aantal deelnemers. Dit met inachtneming van het minimum wat voor de betreffende activiteit staat.

Hoe ver van te voren moet ik boeken?

Het is lastig om exact aan te geven wanneer je het beste kunt boeken. Maar als je er zeker van wilt zijn dat er op de datum van jullie voorkeur nog een plekje vrij is adviseren wij ruim op tijd te boeken. Sommige data zijn namelijk erg in trek en dan geldt wie het eerst komt die het eerste maalt.

Indien wij een activiteit buiten Tilburg willen boeken, kan FEMZ dan voor de locatie zorgen.

Dit kan zeker! Wij organiseren ook veel in en rondom Breda, Den Bosch & Eindhoven. Mocht het nou buiten deze plaatsen vallen, dan is dat altijd in overleg mogelijk.

Kan er rekening worden gehouden met speciale wensen?

Ja natuurlijk! FEMZ biedt vele mogelijkheden tot maatwerk. Omdat wij bijna alle activiteiten welke we op onze website aanbieden in eigen beheer ontwikkelen en verzorgen kunnen we deze ook eenvoudig aanpassen op specifieke wensen. Bij dinerspellen en feesten met eten geldt uiteraard ook dat er rekening kan worden gehouden met evt. (dieet) wensen of allergieën.

Is annuleren mogelijk?

Annuleren is mogelijk, maar daar zitten wel bepaalde kosten aan verbonden. Kosteloos annuleren is helaas niet mogelijk nadat er akkoord is gegeven op de offerte. Wel is het mogelijk om het kosteloos uitje te verplaatsen naar een andere datum mits het voor 48 uur van tevoren is.

Wat gebeurt er als ik te laat ben op de workshop/activiteit?

Het kan gebeuren dat je te laat bent. Wij starten dan indien nog mogelijk op het latere tijdstip, dit is natuurlijk wel zonde van de beschikbare tijd. De eindtijd van de activiteit staat namelijk vast. Dit ook i.v.m. uitjes en events die na die van jullie staat gepland. Het zou tenslotte niet eerlijk zijn als de gasten na jullie moeten wachten omdat de groep voor hen te laat was.

Hoe moet ik betalen en wanneer?

Per factuur middels overschrijving. De factuur versturen wij nadat wij de opdrachtbevestiging van de boeking retour hebben ontvangen en deze dient 7 dagen voor aanvang van de activiteit betaald te zijn.

Contact met ons opnemen?

Chatten

Contact met ArtPub

Chatten

Chat

Facebook Chatten

Facebook chat

Mailen

Stuur een e-mail

Bellen

Bel ons